friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

friends

All The Human Want

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لكل راغبى الارتباط الجاد

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
king shams

king shams

لكل راغبى الارتباط الجاد Empty
مُساهمةموضوع: لكل راغبى الارتباط الجاد   لكل راغبى الارتباط الجاد I_icon_minitimeالسبت 21 فبراير 2009 - 0:26

هاى عليكم جميعا عاملين ايه ان شاء الله لو اى شاب او فتاه ترغب فى الزواج والارتباط الجاد والاستقرار يبقى تكتب مواصفات فارس اخلامها هنا وان شاء الله نحاول نوفق راسين فى الحلال بس بلاش والنبى حكايت الحصان الابيض دى بتاعت البنات لان بجد مفيش اى حصان يستحمل الايام دى lol! وكمان لكل شاب يكتب مواصفات البينت اللى عاوز يرتبط بيها هنا وانا ان شاء الله بوعدكم ان هعمل كل جهدى انا واصحابى علشان نوفق راسين فى الحلال وكلوا بصوابه علشان الشباب تكمل نص دينها وكمان البنات ويارب تكون عند حسن ظنكم جميعا وان شاء الله نقدر نحقق احلامكم بس قولوا يارب بتمنى لكم وقت سعيد وفتاه وفارس احلام سعيد يعنى هابى بالانجلش تحياتى

king shams sunny
king shams

king shams

مُساهمةموضوع: مششششكور   لكل راغبى الارتباط الجاد I_icon_minitimeالسبت 21 فبراير 2009 - 0:28

منتظر ردودكم باقصى سرعه ومنتظر كل شاب وكل فتاه يبعت المواصفات المطلوبه
DR.MOHAMED

DR.MOHAMED

مُساهمةموضوع: رد: لكل راغبى الارتباط الجاد   لكل راغبى الارتباط الجاد I_icon_minitimeالثلاثاء 24 فبراير 2009 - 23:26

مشكوووووور ..... ياشمس على الموضوع الهايل ده ..... وياريت يتنفذ بجد .... وان اول واحد عاوز عروسة
اسيرة الحب الفرعوني

مُساهمةموضوع: رد: لكل راغبى الارتباط الجاد   لكل راغبى الارتباط الجاد I_icon_minitimeالإثنين 9 مارس 2009 - 20:19

الف شكر على الموضوع الهايل ده flower و اتمنى انك تتوفق
في انك تساعد الشباب على انهم يلاقو توأم روحهم
و يعيشو في سعادة كبيرة قوي ان شاء الله

لكل راغبى الارتباط الجاد بارك-الله-فيك
memo

memo

مُساهمةموضوع: رد: لكل راغبى الارتباط الجاد   لكل راغبى الارتباط الجاد I_icon_minitimeالثلاثاء 10 مارس 2009 - 15:22

مساء الخير عليك يابو الشموس مشكوووور على موضوعك الجميل واتمنالك التوفيق في توصيل هدفك واتمام احلام كل بنت وولد على ايديك يا رب ديما متقدم وفي ازدهار
والنبي يابو الشموس شوفلي عندك عروسه تكون حلوة كده وعلى زوقك اخوك محتاج عروسه بجد بس والنبي على رايك بلاش شغل الحصان الابيض والفارس الجميل واحلام الفتي الطائش الي البنات عايزاها ديه من الاخر الي يجي ادامها عريس تقبلوا احسن من مفيش علشان الحال اليومين دول في البل بدون زواج يعني بلاش شغل فكر وبابي ومامي واخواتي والليله ديه اتجوزو احسن متعنسو
وبشكرك لتاني مره على موضوعك اخوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك ميمو مشرف معاكم في المنتدى انشاء الله يقدس الحياة الزوجيه وهادي وابيض وبقصه وحنين وطيب وقلبه كبير وحبه كتير ومش عايز اتكلم اكتر من كده عن نفسي علشان الحسد والكلام ده بقه
اشوفكم في المواضيع الجاية ان شاء الله Smile
hgogy

مُساهمةموضوع: الزواج   لكل راغبى الارتباط الجاد I_icon_minitimeالأربعاء 26 مايو 2010 - 23:28

مساء الانوار الاول بس بقى يا سيدى انا عايزة عروسة تكون بنت حلال مش مهم الشكل اهم حاجة الروح انا من الاسكندرية ويريت تكون هى كمان من اليعيب انا بحب فى البنت اهم حاجة الصدق وتكون محترمة وبنت ناس بس هوةدة الى انا نفسى فى فى حاجة اسهل من كدة ويارب يوفقق وتلاقيلى طلبى ماشى لا اله الا الله

لكل راغبى الارتباط الجاد
صفحة 1 من اصل 1